Post Image
  • 27 02 2024

Beynəlxalq Bakalavr Təşkilatı nədir?

YUNESKO-nun qeyri-kommersiya təhsil və qeyri-hökumət (QHT) təşkilatıdır. İB-nin YUNESKO ilə ittifaqı onun təhsil məqsədlərinin İB kurrikuluma inteqrasiyasını təşviq edir. 

1968-ci ildə İsveçrənin Cenevrə şəhərində yaradılmışdır. 16 üzvdən ibarət şura tərəfindən idarə olunur və İB Dünya Məktəblərinin ödənişləri hesabına maliyyələşdirilir. İBO 3-19 yaşlı tələbələr üçün üç beynəlxalq təhsil proqramı təklif edir:

Orta məktəb səviyyəsində Diplom Proqramı (9-12-ci siniflər)

Orta təhsil Proqramı (MYP) (11-16 yaşlı şagirdlər üçün)

 İbtidai təhsil Proqramı (PYP) (3-12 yaşlı şagirdlər üçün)

129 ölkədə 651,000 İB tələbəsi və 2,390 səlahiyyətli İB məktəbi (ABŞ-da 242) var.

Beynəlxalq Bakalavr Missiyasının Bəyannaməsi

Beynəlxalq Bakalavr mədəniyyətlərarası anlaşma və hörmət vasitəsilə daha yaxşı və daha dinc dünya yaratmağa kömək edən, maraqlanan, bilikli və qayğıkeş gəncləri inkişaf etdirmək məqsədi daşıyır.

Bu məqsədlə təşkilat beynəlxalq təhsil və ciddi qiymətləndirmənin proqramlarını hazırlamaq üçün məktəblər, hökumətlər və beynəlxalq təşkilatlarla işləyir.

Bu proqramlar bütün dünyada tələbələri fəal, şəfqətli və ömür boyu öyrənənlər olmağa təşviq edir ki, bununla onlar  fərqlilikləri ilə digər insanların da haqlı ola biləcəyini başa düşürlər.

İBO-nun tarixçəsi

Mari Tereza Maurette 1948-ci ildə YUNESKO üçün “Sülh üçün Tədris Yolu Varmı?” adlı kitabını yazarkən nəhayət İB Diplom Proqramına çevriləcək çərçivəni yaratdı. 1960-cı illərin ortalarında Cenevrə Beynəlxalq Məktəbindən (Ecolint) bir qrup müəllim daha sonra Beynəlxalq Bakalavr Təşkilatına (IBO) çevriləcək Beynəlxalq Məktəblər İmtahanları Sindikatını (ISES) yaratdı. IB-nin qərargahı rəsmi olaraq 1968-ci ildə İsveçrənin Cenevrə şəhərində, valideynləri diplomat kimi və ya beynəlxalq, çoxmillətli şirkətlərdə işləmiş gənclər üçün beynəlxalq səviyyədə məqbul universitetə ​​qəbul ixtisaslarını təmin edən Diplom Proqramının hazırlanması və saxlanması üçün yaradılmışdır.

İB təhsil sistemində nəzəriyyələr

TOK

TOK Bilik nəzəriyyəsi bildiyimizi iddia etdiyimiz şeyləri necə bildiyimizi araşdıran bir kursdur. “Biz hardan bilirik?” sualı kursun əsas sualıdır. Bilik sualları tələbələrə şəxsi və ortaq bilikləri kəşf etməyə kömək edir. Beləliklə, bu, mənlik, dürüstlük, həqiqət və orijinallıq səyahətidir. Şagirdlər müxtəlif Bilik Yolları və Bilik Sahələrindən istifadə edərək təhlil və tənqidi düşünməyi öyrənirlər. Kursun sonunda tələbələr əsas anlayışların nəzəri əsaslarını çatdırmaqda, arqumentlər tərtib etməkdə və bilik suallarına cavab verməkdə bacarıqlı olurlar.  

EE

Genişləndirilmiş inşa EE DP Core-un əsas elementlərindən biridir. Bu, tələbələrə onları maraqlandıran bir mövzuda müstəqil araşdırma və ya araşdırma aparmaq imkanı verir. Genişləndirilmiş esse sözügedən sessiya üçün mövcud Diplom Proqramı mövzuları siyahısından seçilmiş diqqət mərkəzində olan mövzunun dərindən öyrənilməsidir. Bu, yüksək səviyyəli tədqiqat və yazı bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün nəzərdə tutulub. Tələbələrdən on iki ay ərzində esseyə 40+ saat vaxt ayırmaları tələb olunur.

Genişləndirilmiş essenin əsas xüsusiyyətləri:

Genişləndirilmiş inşa Diplom Proqramında iştirak edən bütün şagirdlər üçün məcburidir 

Diplomla təltif olunmaq üçün tələbə D və ya daha yüksək qiymət almalıdır

Genişləndirilmiş inşa xaricdən qiymətləndirilir və bilik nəzəriyyəsi qiyməti ilə birlikdə İB Diplomu üçün ümumi bala üç bala qədər töhfə verir

Genişləndirilmiş inşa prosesi şagirdləri universitetdə və Diplom Proqramından kənarda olan digər yollarda uğura hazırlamağa kömək edir

Genişləndirilmiş inşa üçün mövzu seçərkən şagirdlər sözügedən sessiya üçün Diplom Proqramının Qiymətləndirilməsi prosedurlarında dərc edilmiş mövcud Diplom Proqramı fənlərinin siyahısı ilə tanış olmalıdırlar

Genişləndirilmiş esse məktəbdə rəhbər ilə məsləhətləşərək tələbənin seçdiyi mövzu üzrə müstəqil tədqiqat əsəridir.

4000 sözdən çox olmayan və 500 sözdən çox olmayan əks etdirmə forması ilə müşayiət olunan davamlı akademik yazının rəsmi parçası kimi təqdim olunur

• Şagirdlər təxminən 40 saatlıq işinin nəticəsidir.

• Şagirdlər üç məcburi əks etdirmə seansını əhatə edən 3-5 saatlıq tövsiyə olunan nəzarət prosesi ilə dəstəklənir

• Üçüncü və son məcburi əksetmə sessiyası nəzarət edən müəllimlə yekun müsahibə olan viva vocedir

CAS

Bütün şagirdlər diplom əldə etmək üçün 18 aylıq CAS proqramında fəal iştirak etməlidirlər. Bu, İB-nin akademiklərlə yanaşı, həyatın digər sahələrində də inkişaf etməyə kömək olan bir yoldur. CAS bir çox cəhətdən şagirdlərin həyatının qeyri-kursikulyar aspektini üç istiqamət arasında ağlabatan balansla təmin edir: yaradıcılıq, fəaliyyət və xidmət.

Universitet girişi

İB Diplomu şagirdlərə gələcəkləri üçün ən yüksək hazırlığı təmin edən ciddi və tələbkar proqramdır. Şagirdlər akademik mükəmməlliyə görə qlobal nüfuza malik təhsil kursunu izləyirlər və bütün dünyada universitetlər İB Diplomunu ali təhsil dərəcələri kurslarına giriş kvalifikasiyası kimi tanıyır. 

ABŞ və Kanada kimi bəzi ölkələrdə IİB Diplomu şagirdləri əvvəlcədən yerləşdirmə və ya akademik kreditlər üçün uyğunlaşdırır. Bundan əlavə, İB Diplomu olan şagirdlər ABŞ-ın seçmə universitetlərində digər ixtisaslara malik olanlara nisbətən daha yüksək nisbətdə qəbul edilir. Ümumiyyətlə, Avropa universitetləri qəbul üçün İB Sertifikatlarına və ya məktəb diplomuna üstünlük verirlər. Şagirdlərin yalnız orta məktəb təhsili varsa, Avropa universitetləri standart testlər (SAT, ACT) tələb edə bilər.