Post Image
  • 27 02 2024

IB DP Proqramı

DP haqqında əsas faktlar

1968-ci ildə yaradılmış Beynəlxalq Bakalavr® (IB) Diplom Proqramı (DP) IB tərəfindən təklif olunan ilk proqramdır və 16-19 yaşlı tələbələrə tədris olunur.

 Əlavə məlumat üçün müraciət edin   https://ibo.org/programmes/diploma-programme/

Şagirdlər öyrənmək üçün altı fənn qrupundan altı fənni seçirlər. Onlardan üçü ali səviyyədə, qalan fənlər Standart səviyyədə öyrənilməlidir. Ali Səviyyə Fənləri kontekstləri daha dərindən araşdırır və buna görə də 240 tədris saatı tələb edir. Standart səviyyəli fənlər isə 150 ​​dərs saatından ibarətdir. Mövzu tələblərinə əlavə olaraq tələbələr IB Diplomuna uyğun olmaq üçün Əsasın bütün tələblərinə cavab verməlidirlər.

TOK

Bilik nəzəriyyəsi bildiyimizi iddia etdiyimiz şeyi necə bildiyimizi araşdıran bir kursdur. “Biz hardan bilirik?” kursun əsas sualıdır. Bilik sualları tələbələrə şəxsi və ortaq bilikləri kəşf etməyə və təbliğ etməyə kömək edir. Beləliklə, bu, mənlik, dürüstlük, həqiqət və orijinallıq səyahətidir. Şagirdlər müxtəlif Bilik Yollarından və Bilik Sahələrindən istifadə edərək təhlil etməyi və tənqidi düşünməyi öyrənirlər. Kursun sonunda tələbələr əsas anlayışların nəzəri əsaslarını çatdırmaqda, arqumentlər tərtib etməkdə və bilik suallarına cavab verməkdə bacarıqlı olmalıdırlar.

EE

Genişləndirilmiş esse bir mövzu daxilində məhdud bir mövzunun dərindən öyrənilməsidir. Onun məqsədi tələbəyə giriş səviyyəsində müstəqil tədqiqatla məşğul olmaq imkanı verməkdir. Fərdi tədqiqatla məşğul olma prosesinə, fikir və məlumatların məntiqi və ardıcıl şəkildə ötürülməsinə və IB təlimatlarına uyğun olaraq Genişləndirilmiş Essenin ümumi təqdimatına diqqət yetirilir. Tələbələrdən on iki ay ərzində esseyə 40+ saat vaxt ayırmaları tələb olunur.

CAS

Bütün tələbələr diplom əldə etmək üçün 18 aylıq CAS proqramında fəal iştirak etməlidirlər. Bu, IB-nin akademiklərlə yanaşı, həyatın digər sahələrində də inkişaf və böyüməyə kömək etməsinin bir yoludur. Bir çox cəhətdən, CAS tələbələrin həyatının qeyri-kursikulyar aspektini üç istiqamət arasında ağlabatan balansla təmin edir: yaradıcılıq, fəaliyyət və xidmət

Onların bütövlükdə CAS təcrübəsi, o cümlədən onların əks etdirmələri nəticəsində tələbələrin malik olduğu sübutlar olmalıdır

: • öz güclü tərəfləri və inkişaf sahələri haqqında məlumatlılığını artırdı. Onlar özlərini müxtəlif bacarıq və qabiliyyətlərə malik, bəziləri digərlərindən daha inkişaf etmiş fərdlər kimi görə bilirlər və necə irəliləmək istədikləri ilə bağlı seçim edə biləcəklərini başa düşürlər.

 • yeni çağırışlar qəbul etdi. Yeni çağırış tanımadığı bir fəaliyyət və ya mövcud olanın genişləndirilməsi ola bilər.

 • planlaşdırılmış və başlanmış fəaliyyətlər. Planlaşdırma və təşəbbüs tez-tez başqaları ilə əməkdaşlıqda olacaq. Bu, daha böyük layihələrin bir hissəsi olan fəaliyyətlərdə, məsələn, yerli icmada davam edən məktəb fəaliyyətlərində, eləcə də kiçik şagirdin rəhbərlik etdiyi fəaliyyətlərdə göstərilə bilər.

. • başqaları ilə əməkdaşlıq edirdi. Əməkdaşlıq, komanda idmanı, qrupda musiqi ifa etmək və ya uşaq bağçasına kömək etmək kimi bir çox fərqli fəaliyyətdə göstərilə bilər. Əməkdaşlıq və ən azı iki yaradıcılıq, fəaliyyət və xidmətin inteqrasiyasını əhatə edən ən azı bir layihə tələb olunur.

 • öz fəaliyyətlərində əzmkarlıq və sadiqlik nümayiş etdirdilər. Ən azı, bu, müntəzəm olaraq iştirak etməyi və fəaliyyət zamanı yaranan problemlərin həlli üçün məsuliyyətin bir hissəsini qəbul etməyi nəzərdə tutur.

• qlobal əhəmiyyətli məsələlərlə məşğul olur. Tələbələr beynəlxalq layihələrə cəlb oluna bilər, lakin yerli və ya milli səviyyədə həll edilə bilən bir çox qlobal problemlər var (məsələn, ekoloji problemlər, yaşlılara qayğı).

• öz hərəkətlərinin etik nəticələrini nəzərə aldılar. Etik qərarlar demək olar ki, hər hansı bir CAS fəaliyyətində (məsələn, idman sahəsində, musiqi kompozisiyasında və ya xidmət fəaliyyətində iştirak edən başqaları ilə münasibətlərdə) yaranır. Etik məsələlər haqqında düşünmə sübutları müxtəlif yollarla, o cümlədən jurnal qeydləri və CAS məsləhətçiləri ilə söhbətlər vasitəsilə göstərilə bilər.

 • yeni bacarıqlar inkişaf etdirdi. Yeni çətinliklərdə olduğu kimi, yeni bacarıqlar tələbənin əvvəllər etmədiyi fəaliyyətlərdə və ya müəyyən bir sahədə artan təcrübədə göstərilə bilər. Təlim nəticələrinə diqqət yetirilməsi CAS fəaliyyətinin keyfiyyətinin (tələbənin inkişafına verdiyi töhfənin) ən vacib olduğunu vurğulayır.

Universitet girişi

IB Diplomu tələbələrə gələcəkləri üçün birinci dərəcəli hazırlığı təmin edən ciddi və tələbkar proqramdır. Tələbələr akademik mükəmməlliyə görə qlobal nüfuza malik təhsil kursunu izləyirlər və bütün dünyada universitetlər IB Diplomunu ali təhsil dərəcələri kurslarına giriş kvalifikasiyası kimi tanıyır. ABŞ və Kanada kimi bəzi ölkələrdə IB Diplomu tələbələri əvvəlcədən yerləşdirmə və ya akademik kreditlər üçün uyğunlaşdırır; Bundan əlavə, IB Diplomu olan tələbələr ABŞ-ın seçmə universitetlərində digər ixtisaslara malik olanlara nisbətən daha yüksək nisbətdə qəbul edilir. IB Diplomu Azərbaycan Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən tanınır. İB DP diplomu əldə etmiş şagirdlər istənilən Azərbaycan ali təhsil müəssisəsində ingilis dilli fakültəyə müsabiqədən kənar qəbul oluna bilər.

Əlavə məlumat üçün müraciət edin.

https://ibo.org/programmes/diploma-programme/