İB PYP məktəbi beynəlxalq düşüncəli bir insan yetişdirməyə çalışır. İBO-nun missiyası sorğusevər, bilikli, qayğıkeş gənclər yetişdirməkdir. Bundan əlavə qeyd edə bilərik ki, bu missiyaya mədəniyyətlərarası anlaşma və hörmət yolu ilə daha yaxşı və daha dinc dünya yaratmaq istəyi də aid edilir.
Beynəlxalq təhsil və ciddi qiymətləndirmənin çətin proqramlarını hazırlamaq üçün məktəblər, hökumətlər və beynəlxalq təşkilatlarla işləmək İB PYP üçün qarşıya qovulan ilkin tələbələrdən biridir.
Bütün dünyada şagirdləri fəal, şəfqətli və digər insanların öz fərqləri ilə haqlı ola biləcəyini anlayan ömür boyu öyrənənlər olmağa təşviq etmək İB PYP üçün vacib amillərdəndir.
İB PYP kurrikuluma 5 əsas element daxildir:
KONSEPTLƏR—səkkiz fundamental anlayış var. Bunlar sorğu prosesini təşviq etmək üçün əsas suallar kimi ifadə edilir. Bu universal konsepsiyalar tədqiqat vahidlərini idarə edir – Sorğu Vahidləri adlanır, lakin onlar həm də bütün fənlər daxilində və bütün mövzularda (Transdisciplinary) aktuallığa malikdirlər.
BACARIQLAR — Strukturlaşdırılmış sorğu prosesində əldə edilmiş 5 fənlərarası bacarıqlar dəsti var:
- Düşünmək
- Ünsiyyət
- Sosial
- Araşdırma
- Özünüidarəetmə
MÜNASİBƏTLƏR – PYP şagirdlərin hiss etmələrini, qiymətləndirmələrini və nümayiş etdirmələrini istədiyimiz münasibətləri təbliğ edir.
FƏALİYYƏT- İdrak Liseyində şagirdlər düşünməyə, məlumatlı seçimlər etməyə və həmyaşıdlarına, məktəb işçilərinə və daha geniş ictimaiyyətə kömək edəcək tədbirlər görməyə təşviq olunurlar. Onlar öz biliklərini xidmətə və müsbət fəaliyyətə tətbiq etməklə daha dərin öyrənmə hissi nümayiş etdirirlər.
BİLİK – Sabit proqram və ya kurrikulumun təqdim edilməsi əvəzinə, PYP erkən uşaqlıqdan 4-cü sinfə qədər tədris olunan 6 Sorğu Vahidini təşkil etmək üçün istifadə olunan mövzuları və ya bilik sahələrini müəyyən etmişdir. Bu Sorğu Bölmələri çərçivəni təmin edir hər bir Tədqiqat Bölməsi daxilində məqsədlərə nail olmaq üçün tədqiq ediləcək müxtəlif resurslar üçün dərslik kurrikulumundan fərqlidir.
Yazılı Kurikulum – IB İbtidai Təhsil Proqramının ən əhəmiyyətli və fərqləndirici xüsusiyyəti altı disiplinarası mövzudur. Bu mövzular hamımız üçün məna kəsb edən və bizim üçün vacib olan məsələlər haqqındadır. Proqram mövzu sahələri haqqında öyrənmək və onlardan kənarda öyrənmək arasında balans təklif edir. Qlobal əhəmiyyət kəsb edən altı mövzu tələbələrə fənn sahələrində öyrənmə hüdudlarından kənara “qalxmağa” imkan verən transdisiplinar çərçivə yaradır. Kurrikulumun transdisiplinar təbiəti tələbələrə fənn biliyi və anlayışının real dünyada necə birlikdə işlədiyini təcrübədən keçirməyə imkan verir, eyni zamanda fərdi komponentləri də daşıyır. Məktəbəqədər təhsildən 4-cü sinfə qədər olan siniflər, tələbələr hər il təxminən altı həftə olmaqla altı sorğu bölməsində fəal iştirak edirlər.
Mövzular bunlardır:
Biz Kimik – Mənliyin təbiətinə dair sorğu; inanclar və dəyərlər; şəxsi, fiziki, əqli, sosial və mənəvi sağlamlıq; ailələr, dostlar, icmalar və mədəniyyətlər daxil olmaqla insan münasibətləri; hüquq və vəzifələr; insan olmaq nə deməkdir.
Harada olduğumuz zaman və məkanda – Məkan və zamanda oriyentasiya ilə bağlı sorğu; şəxsi tarixçələr; evlər və səyahətlər; bəşəriyyətin kəşfləri, kəşfləri və köçləri; yerli və qlobal nöqteyi-nəzərdən fərdlər və sivilizasiyalar arasındakı əlaqələr və qarşılıqlı əlaqə.
Özümüzü Necə İfadə edirik – İdeyaları, hissləri, təbiəti, mədəniyyəti, inancları və dəyərləri kəşf etdiyimiz və ifadə etdiyimiz üsullara dair sorğu; yaradıcılığımızı düşünmək, genişləndirmək və zövq almağımız yolları; estetika- verdiyimiz qiymətdir.
Dünya necə işləyir – təbiət aləminə və onun qanunlarına dair sorğu; təbii dünya (fiziki və bioloji) və insan cəmiyyətləri arasında qarşılıqlı əlaqə; insanların elmi prinsiplər haqqında anlayışlarından necə istifadə etmələri; elmi və texnoloji nailiyyətlərin cəmiyyətə və ətraf mühitə təsiri.
Özümüzü necə təşkil edirik – insan tərəfindən yaradılan sistemlərin və icmaların bir-biri ilə əlaqəliliyinə dair araşdırma; təşkilatların strukturu və funksiyası; ictimai qərarların qəbulu; iqtisadi fəaliyyətlər və onların insanlığa və ətraf mühitə təsiri.
Planetin Paylaşılması – Məhdud resursları digər insanlar və digər canlılarla bölüşmək uğrunda mübarizədə hüquq və vəzifələrin araşdırılması; icmalar və onların daxilində və arasında əlaqələr; bərabər imkanlara çıxış; sülh və münaqişələrin həlli.